Bijna vakantie!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diaan - WaarBenJij.nu Bijna vakantie!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Diaan - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie!!

Door: Diaan

Blijf op de hoogte en volg Diaan

09 Mei 2019 | Nederland, Zoetermeer

Hi allemaal!!

Jaja nog even dan is het zover, zaterdag naar Los Angeles!! Can't wait!!
Nog even een leuke waarbenjij.nu gemaakt zodat jullie mij kunnen volgen.
Als ik de tijd heb ( jajaaa ik zal tijd maken!!!) zal ik een reisverslag erop zetten!! :)

Als het goed is overnachten we op de Queen Mary in LA.
Ze zijn nog wel bezig met renoveren. Dus ik ben benieuwd.. zoek maar ff op google... echt heel gaaf!!

nou meer verhalen later!!

we keep in touch!!
De globetrotter gaat weer op reis :)

Liefs XXXdiaan

  • 09 Mei 2019 - 12:12

    Leontine:

    Hey Diaan,

    Wat leuk! Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen.
    Queen Mary ziet er gaaf uit zeg. Doet me n beetje denken aan het SS Rotterdam.

    Alvast hele goede reis en genietze!

    X Leo

  • 09 Mei 2019 - 12:38

    Rien:

    Hi Diana, straks met de blauwe vogel over de plas. Nice. Doe Trump niet de groeten (even kijken of dit nog gecensureerd wordt).
    Veel excursies en dus steeds vroeg op, dat wordt weer slapen in de bus. Wakey, wakey...
    In de VS is alles mega. Dus pizza? Dat zal PIZZA zijn. Soms hebben ze “pan pizza” is iets kleiner. Have fun ! R

  • 09 Mei 2019 - 12:57

    René:

    Hoi Diana,
    Wat leuk slapen op de QM !!!
    Heel veel plezier in The USA !
    Misschien zie ik zaterdag nog even op Schiphol .
    XXX

  • 09 Mei 2019 - 14:22

    Sylvie:

    Yeah, leuk een waarbenjij.nu! :D Ja, wil wel alle verhalen lezen hoor! ;) En heel gaaf de Queen Mary!!! :D xxx

  • 10 Mei 2019 - 08:37

    Cindy:

    Leuk! Kunnen we je goed in de gaten houden! ;)
    Nog een nachtje slapen en dan gaat je reis beginnen! Geniet ervan!!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diaan

Going to Americaaaa!!!

Actief sinds 14 April 2019
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 834

Voorgaande reizen:

11 Mei 2019 - 28 Mei 2019

Los Angeles here i come!!!

Landen bezocht: