Aangekomen in Laughlin - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Aangekomen in Laughlin - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Laughlin

Blijf op de hoogte en volg Diaan

13 Mei 2019 | Verenigde Staten, Laughlin

Hello again!!

Ik ga vandaag ook weer proberen te kijken of we WiFi in het hotel hebben en dan zet ik dit bericht erop :) kijken of het lukt om jullie elke dag op de hoogte te houden haha

Leuk om zo snel al jullie reacties te zien ookal is het vroeg in Nederland i know :)

Vandaag zijn we om 8.30 uur vertrokken vanuit LA richting Laughlin. Onderweg stop bij supermarkt, supergroot en lunch en water en fris ingeslagen. We zijn daarna gaan rijden naar Joshua Tree National Park en zijn daar gaan picknicken.. heerlijk ff in de schaduw. En echt serieus het is hier dus gewoon 38 graden vandaag!!! Heel veel smeren !!! Hahaha ik heb factor 20 bij me, dus morgen maar ff factor 30 scoren :)

Supermooie foto’s gemaakt bij national park.

Daarna weer de bus in en onderweg nog 2 stops. 1 stop bij rotsformatie die op skelet lijkt en de laatste stop bij de beroemde Route 66 jawel !!! Echt geweldig !! Mooie foto’s gemaakt, ik plaats nu even geen foto’s. Want ook wel leuk als sommige plaatsen nog verrassing blijven, hahaha anders hebben jullie alles al gezien haha

Daarna door naar hotel en daar komen we aan om 17.30uur, Flagstaff hotel. Hier blijven we 1 nacht en dan door naar de Grand Canyon.

Nouuu dat was het wel weer voor vandaag haha

Straks happie eten en dan weer vroeg slapen haha

That’s all folks!!

Laterrr XXXdiaan

• 14 Mei 2019 - 02:42

Leontine:

Haha groot gelijk heb je. Klinkt al heel leuk. Gaaf morgen de grand canyon! Genietze X Leo

• 14 Mei 2019 - 03:55

Rien:

Leuke berichtjes! Factor 20 kun je ook aanhouden alleen dan wat vaker smeren. Hoef je geen factor 30 voor te halen. Anders kom je weer blank terug haha.
    Is het hotel Weatherford/ Flagstaff in Laughlin? Tot het volgende bericht :-)

• 14 Mei 2019 - 04:02

Sylvie:

Heerlijk picknicken! :D en ben heel benieuwd hoe de grand canyon gaat zijn!! Xxx Syl

• 14 Mei 2019 - 12:43

Rajni:

Kikke route 66!!!

• 14 Mei 2019 - 18:36

Cindy:

Leuk al die verhalen, en herkenbaar! Wij waren daar in augustus 2013 en toen was het ook zo warm... Gewoon voldoende blijven smeren, dan komt het helemaal goed!
    Enjoy!