Bryce Canyon Let it Snow!!!!! - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Bryce Canyon Let it Snow!!!!! - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon Let it Snow!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

19 Mei 2019 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Helloooooo!!

Heel leuk om weer jullie reacties te zien maar nu gaan jullie echt lachen ook als je de foto’s hebt gezien!!

Dit geloven jullie echt nooit, 3 graden vandaag en sneeuw !!! We hebben 1 dag in Bryce Canyon dus zijn vanmorgen naar t park gegaan. Stukje gelopen maar ik haakte met 2 anderen al gauw af want het was echt giga koud !! En weer steil omhoog.. Dus we hebben een shuttle bus naar een ander uitkijkpunt genomen en daar snel foto’s genomen en om 11 uur waren we bij de lodge. Gelukkig maar!! Want vanaf 11 uur zou t gaan sneeuwen... maar is onderweg ook al sneeuw gehad... pffff echt extreem!!! In Nederland is het gewoon warmer dan hier hahahaha wat een bizarre vakantie !!!

Bij de lodge lekker thee genomen en sandwich. De lodge ging om half 12 open dus we hebben even gewacht en bij winkeltje gekeken, zie foto kerstboom. Lijkt wel kerstmis. Er waren ook al anderen die om had 10 al in de lodge waren en moesten 2 uur wachten voordat t openging.

De diehards gingen nog verder lopen na de lunch, maar er waren ook mensen die terug gingen naar het hotel en daar had ik me bij aangesloten. Was wel mooi geweest hahaha

Hele mooie fotos kunnen maken. Ik zal zo wat er op zetten en zie ook mij in de sneeuw met mn mooie paarse sjaal.. en reisgenoten helemaal onder sneeuw te grappig!!!!!

die vrouw die zwaait met handtas is reisleidster Tanja.

Nou nu lekker relaxen en koffer alvast helemaal klaarmaken!! Morgen naar Las Vegas!!!!

Tot de volgende update !!!

XXXXdiaan

• 19 Mei 2019 - 18:33

Rien:

Wie gaat er 10 uur vliegen om in de sneeuw te lopen?

• 20 Mei 2019 - 04:17

Sylvie:

Brrrrr, op naar de woestijn warmte! Haha xxx Syl

• 20 Mei 2019 - 15:42

Rene:

Niet te geloven die sneeuw !!!
    Maar weer snel naar de zon !
    XXX

• 20 Mei 2019 - 21:23

Rajni:

Wat cool Bryce Canon! Het lijkt er net op alsof er allemaal mensen en engelen in het steen terug te zien zijn. Bizar... Je ziet er prachtig uit op de foto's Diaan! Je ogen en blauwe jas matchen perfect! Pak jezelf goed in en vat niet kou. Dikke kusss en knuffie