Ingecheckt in Las Vegas!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Ingecheckt in Las Vegas!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Ingecheckt in Las Vegas!!!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

20 Mei 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hi all!!

Vanmorgen zaten we nog in de sneeuw en 3 graden ( vannacht -3) en nu op naar Las Vegas, daar is het 23 graden :)

Zie foto’s nog van vanmorgen in de sneeuw en ook de bus.

Vanmorgen nog even naar Zion NP geweest en waterval gezien. Ik zal zo wat foto’s uploaden.

Zie auto met grote sneeuwschuiver haha

En de bekende foto in de badkamer!! Smile!

En verder in de middag gestopt bij een grote supermarkt en lunch ingeslagen.

Er stond een grote saladebar waar je zelf salade kon pakken zag er heerlijk uit !!! :)

Rond 5 uur komen we straks aan en dan moeten de klok weer terug doen, want we zijn in Nevada.

En dan om half 7 begint de avond tour door Las Vegas !!! Woohoo !! Ik ben benieuwd !!!

Morgen biedt Fox een excursie aan naar Death Valley, maar ik ga niet mee. Dit is eindelijk de eerste vrije dag en ik ga lekker uitslapen en zwemmen bij t hotel en in middag btje rondkijken. Er zijn ook nog wat anderen die ook bij t hotel blijven en wilde zwemmen dus dat wordt ook gezellig! Voor de excursie van Death Valley was er een minimum aantal personen nodig, 20, en dan zou de excursie doorgaan. Paar dagen geleden zouden ze dat niet gaan halen maar er zijn nu toch genoeg mensen dus het gaat door. Er zijn zelfs mensen die morgenavond gaan schieten nou mij niet gezien!! Schiet mij maar lek hahahaha

We komen straks aan in het hotel! Ik ben benieuwd !! Ik las in die reisverslagen dat je dan eerst helemaal door het casino moet lopen hahaha

Meer verhalen later !!

XXXdiaan

• 20 Mei 2019 - 21:30

Rajni:

Jemig Diaan, wat een verschil in temperatuur! van -3 naar 23 graden!!! Lekker salade! Maak je ook een beetje foto's van het eten? Ben benieuwd naar de reuzeporties die men in Amerika serveert :lol:

Dikke kusss en knuffie
    Miss you <3

• 21 Mei 2019 - 04:12

Rien:

En foto’s van de toiletten onderweg voor mijn collectie “ toiletten-of-wat-er-voor-door-moet-gaan”.