Sneeuw overleefd in Sequouia!!! - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Sneeuw overleefd in Sequouia!!! - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Sneeuw overleefd in Sequouia!!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

23 Mei 2019 | Verenigde Staten, Sequoia

Hi all!

Hier weer even een update vanuit Visalia!!

We zijn vanmorgen vertrokken naar Sequouia National Park! Van 14 graden terug naar 4.

En in de middag werd het al 7 graden dus viel mee, maar wel regen onderweg en door de sneeuw lopen hahaha

Pittige wandeling gemaakt bij de eerste stop, ik zal zo wat foto’s uploaden. En bij de tweede stop ook mooie foto’s gemaakt. Zie mij staan bij boom die omgevallen is haha We zitten hier in de bergen Sierra Nevada 1000m hoogte.

Erg mistig op de heen en terugreis en veel bochtjes, ik dus ben blij dat ik helemaal voorin zit. Straks rond half 5 zijn we weer in het hotel en dan straks weer lekker eten.

En ook wel leuk om het contrast te zien, zie die foto die gemaakt is van de weg met bergen,geen sneeuw op de weg te zien. Maar later dus wel haha

En we hebben geluk gehad, want andere groepen konden een paar dagen geleden dit niet zien, toen was t afgesloten vanwege de sneeuw en mist.

Morgen opweg naar Modesto en daar blijven we 1 nacht.

Tot de volgende update !!

XXXdiaan

• 24 Mei 2019 - 04:49

Rien:

Heftig ! Ha, ha (veel ha, ha’s weer ).

• 24 Mei 2019 - 05:00

Rene:

Niet te geloven, wat een temperatuur verschillen !!!
    Een geluk dat je zomer en winterkleding bij je hebt