Superrrrr San Franciscooooo!!!!! :) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Superrrrr San Franciscooooo!!!!! :) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Superrrrr San Franciscooooo!!!!! :)

Blijf op de hoogte en volg Diaan

26 Mei 2019 | Verenigde Staten, San Francisco

Hi all!!

Even weer een update!!

Mega veel gezien in San Francisco, stadstour met groep in de ochtend Golden Gate Bridge, Lombard Street en lunch. Samen met reisgenootje gezellig geluncht bij pier 39, haha again Caesar salad. Erg lekker!

We hadden met de groep om 2 uur afgesproken bij Alcatraz tour, we hadden gezamenlijk kaarten gekocht en op het nippertje was iedereen op tijd. Haha

Je kan wel raden wie er als eerste was.... i rest my case hahaha

Tour Alcatraz ontzettend indrukwekkend !!! Echt bizar om daar te lopen met een audiotour. Ik had de Engelse versie gepakt en niet die Nederlandse haha

Daarna met Annemieke taxi gepakt en naar Painted Ladies geweest, ik zeg FULL HOUSE!!!! Supergaaf om te zien!!!!

Daarna naar beneden ( gelukkig bergafwaarts haha) gelopen om naar t hotel te gaan, daar aangekomen was t 18.00uur.

Echt niet normaal hoe steil die wegen hier zijn!!! Toen hebben we trammetje ( helaas niet de beroemde, want dat was overvol) gepakt richting Chinatown. Heerlijk gegeten!!

Rondgelopen en daarna helemaal teruggelopen naar t hotel. Waren we ook wel ff mee bezig hahaha voetjes doen nu pijnnnnn.... dus nu lekker relaxen!!

Met jullie alles ok?

Tot snel allemaal!!

XXXdiaan

• 27 Mei 2019 - 12:17

Leontine:

Wow wat heb je veel gedaan! Superleuk! X Leo

• 28 Mei 2019 - 02:01

Cindy:

Leuke stad hè, San Fransisco! Persoonlijk vond ik dat een leukere stad dan LA. Hebben jullie nu nog 1 dag en dan de terugreis?
    Geniet er nog even van!

• 28 Mei 2019 - 11:27

Rajni:

Leuk Diaan! En Alcatraz... Lijkt me erg heftig zeg. Dat Chinees eten ziet er verrukkelijk uit! Can't wait to see you again! Fijne reis terug naar Nederland en tot snel <3 -xxx-jes Raj

• 29 Mei 2019 - 04:19

Sylvie:

Yeah, super gaaf weer! Maar ook wel weer heel gezellig dat je weer naar NL komt! Tot snel! Xxx syl