Mysterioussss Moab!!!! Wonderful!! - Reisverslag uit Moab (historical), Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Mysterioussss Moab!!!! Wonderful!! - Reisverslag uit Moab (historical), Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Mysterioussss Moab!!!! Wonderful!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

16 Mei 2019 | Verenigde Staten, Moab (historical)

Hello again allemaal!!

Heel leuk om jullie reacties te lezen!! 

Nouuu ik zit weer in de bus dus heb weer ff alle tijd voor een verhaaltje!! Haha en als ik dan straks in het hotel ben met WiFi zet ik het er weer op haha

We zijn nu in Arizona en de klok moest 1 uur vooruit, dus minder tijdsverschil met Nederland!! Nu 8 uur verschil als t goed is! 

Vanmorgen vertrokken vanuit Flagstaff naar Moab. In de supermarkt tussen de middag eten gehaald en in de bus opgegeten er was niet echt een lunchplek vandaag.. 

Daarna door naar de excursie Monument Valley, tour met een Indiaan.

Was echt echt heel gaaf !!!

Mooie foto’s gemaakt, ik zal ze zo ff uploaden. 

En ja voor de toeristen kon je ook voor paar dollar op het paard zitten en foto’s maken en jaaa dat heb ik natuurlijk wel gedaan!! Zie alle foto’s !! Echt heel gaaf!!

We waren met een jeep gegaan, tour van 2 uur, giga veel wind en zand!!! Maar was echt de moeite waard!!! Het is al een hele filmset op zich!! Ik ga als ik thuis ben ook zeker nog wat oude westernfilms kijken!! En over de film Forrest Gump gesproken, we kwamen ook langs een stukje waar die film is opgenomen, waar Forrest Gump rent in de desert. Komt iemand bekend voor? Ik weet het zo ff niet meer, nouja film maar weer ff checken als ik weer in NL ben.. hahaha

Straks nog een fotostop en dan door naar hotel. In Moab blijven we 2 nachten.

Met andere reizen ga ik vaak naar Azië, midden oosten de andere kant op en gaat acclimatiseren sneller dan hier. 

Nog steeds wel elke nacht wakker om 1 uur, half 4 of 5 uur. Maar kan gelukkig wel doorslapen daarna en lekker bijslapen in de bus natuurlijk. Meer mensen last van hier, zal je net zien dan, heb je er geen last meer van en ga je naar huis.. hahaha 

Oja ik heb nog wel een mooi verhaal en kan nu op de waarbenjij.nu!! Dat is een stressverhaal met goede afloop haha 

Luister ik had dus van huis een wereldstekker meegenomen, check die foto ronde witte. Volgens mij is ie van mn ouders, toch pap? 

Dus die ging mee in de koffer maar wat bleek bij aankomst LA Queen Mary ik kreeg dat ding niet aan de praat om mn fototoestel op te laden. Stress stress stress !!! Dus ik had op de app gevraagd of ik er 1 van iemand kon lenen bleek dat tie er anders uitzag en de mijne werkte dus niet. Ik was ook nog ff bij de receptie gaan vragen maar daar konden ze mij ook stekker meegeven om te lenen.

Maargoed tweede avond dus stekker geleend van reisgenoot die ik dus wel terug moest geven dag erna. Maar zonder wereldstekker kon ik dus ook niet mijn telefoon opladen en zonder telefoon geen wekker zetten. Wake up call kan natuurlijk wel maarja zal je net hebben dat dat een keer misgaat. Okee dus bleek dat andere reisgenoot ( zij heeft echt ALLES mee, zelfs van die hersluitbare knijpers voor zakjes jaa echt !! ) 2 wereldstekkers mee had. 1 daarvan kon ik lenen en mag ik de hele reis bij me houden, die is met USB. Superhandig natuurlijk !! Maargoed probleem voor fototoestel opladen natuurlijk nog niet opgelost. Ik had bij de reisleider nagevraagd wanneer we naar een elektronica winkel kunnen. En dat kon pas op woensdag. Ik had het maandag aan haar gevraagd. Dus de foto’s van de GC kon ik maken ( dinsdag volgens mij) en zijn ook waanzinnig mooi geworden. Maar ik moest dus de hele tijd heel spastisch knopje aan en meteen weer uit zetten. Gelukkig GC overleefd en dag later konden we gelukkig naar Wall Mart. Dat had de reisleider me verteld, wel grappig want ze zei jaaa het moest een verrassing blijven hahaha 

Maargoed bij de Wall Mart dus eindelijk een wereldstekker gekocht EN HIJ WERKT !!!!

Zie die andere foto :)

Voor zowel USB als telefoon en fototoestel opladen !!! Pfffffff jaaa je maakt wat mee hier. Zo nu zijn jullie weer bij!! En Wall Mart is echt niet normaal groot!!! WoW!!!! 

Nouuu dit was t weer!! 

Tot de volgende update!!

XXXdiaan 


  • 17 Mei 2019 - 01:53

    Cindy:

    Haha, ik zie je al helemaal stressen! Maar gelukkig opgelost. Mooie en herkenbare foto's weer. Super leuk om te zien dat jij nu allerlei plekken ziet die ik toen ook heb gezien!
    Konden jullie alleen op een paard zitten voor de foto? Wij hebben daadwerkelijk paardgereden door Monument Valley met een echt Indiaan (staprit hoor). Maar het is natuurlijk sowieso gaaf om al die filmlocaties in het echt te zien.
    Ben benieuwd wat er verder nog op jullie planning staat! Geniet ervan!!!

  • 17 Mei 2019 - 05:12

    Rien:

    Ja wereldstekker zal van mij zijn ! OEI ! De wereld verandert, de stekker niet (-:
    Nice horsie.
    Op naar Dead horse point - heb je ook gezien in Omniversum - IMAX film. Remember ?
    Geniet ze.

  • 17 Mei 2019 - 14:17

    Rajni:

    Wow Diaan! De foto's op het paard, GEWELDIG GEWOON!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diaan

Going to Americaaaa!!!

Actief sinds 14 April 2019
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 858

Voorgaande reizen:

11 Mei 2019 - 28 Mei 2019

Los Angeles here i come!!!

Landen bezocht: