Aangekomen in Los Angelos - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Aangekomen in Los Angelos - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Los Angelos

Blijf op de hoogte en volg Diaan

11 Mei 2019 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hello hello everybodyyy!!!

Ik ben goed aangekomen in the USA!! 

Wat een reis tot nu toe!! Wow!! Ik dacht dat ik slecht WiFi had op de Queen Mary, maar volgens mij lukt het en ga ik het toch proberen om dit verslag erop te zetten, fingers crossed... ik zal ook proberen wat foto’s erop te zetten.

Op Schiphol alles soepeltjes verlopen, moest de groep ff vinden hahaha had ze geappt en zag ze daarna gauw! Erg druk op Schiphol maar de rijen gingen wel snel!! Zie foto’s als het lukt van de groep bij koffie drinken. Begon al meteen heel leuk, gezellige mensen!! Veel gelachen !!! :)

Vlucht duurde niet 11 uur maar 10 uur totaal

Ging wel snel voor bij, 2 films gekeken, Second act met jlo was wel leuk en iets met Taal was de titel, Nederlandse film, supergrappig. Voor degenen die m kennen ik ben benieuwd hahahaha 

Toen half 1 door alle scans en checks, ik had het geluk bij de paspoort controle heel relaxt erdoor te gaan, man stelde niet veel vragen gelukkig hahaha ik mag mee!! Sommige reisgenoten nog heel zenuwachtig, Diaan hoe heet het eerste hotel dan, voor als ze dat vragen ??!?! Pfffffff

Ik was met 2 anderen als eerste bij de FOX reisleider dat was om 12.30 en ik heb tot 14.15 moeten wachten op andere reisgenoten er was er 1 uitgepikt en die moest mee voor vragen bla bla was heel vaag wij heel lang buiten wachten, wat bleek dat dat apparaat niet goed werkte bij haar vingerafdrukken..

Duurde echt mega lang nouja goed rond 15.00 uur waren we in hotel, welkomstdrankje gedaan en excursie voor de dag erna besproken. Morgenochtend gaan we bev Hills, rodeo drive en sterren op grond bekijken en daarna optioneel excursie naar museum en Santa Monica. Bleek dat het toch te veel zou worden dus we hebben subtiel museum weten te schrappen bij fox organisatie en gaan in de middag lekker naar Santa Monica beach!! Leg het nog wel later uit is een heel verhaal haha

Welkomstdrankje gehad, ff opfrissen kamer en eruit voor eten. Met bus naar overkant van Long Beach heet het hier volgens mij.. 

Bij steakhouse aangekomen en iedereen ging voor hamburgers, ik had grilled chicken besteld en kreeg er broccoli bij hahaha gezonde hap! En moet zeggen was er erg blij mee want die andere borden zagen er wel heel vettig uit, toch wel oppassen je weet tog haha 

Check foto van eerste maaltijd. 

Nu lekker op hotelkamer en straks om half 9 slapen, lekker bijkomen, morgen half 8 ontbijt en dan half 9 vertrek.

Queen Mary al goed gefotografeerd ziet er heeeel gaaf uit!! Ik zal zo wat foto’s posten!

Je krijgt echt een Titanic gevoel hier , echt een belevenis om hier te slapen en je weg te vinden... hahahaha je begrijpt meer verhalen later anders wordt t echt te lang hahaha

Met jullie alles goed?

Het is bij jullie nu 5 uur s nachts bizar tijdsverschil toch hahaha

Fijn weekend voor jullie!! More stories later Guys!! Hahaha Xxxdiaan 

ps

ik heb mn best weer gedaan met t verslag haha


  • 12 Mei 2019 - 02:47

    Rene:

    Hoi Diana,
    Idd altijd een gedoe om Amerika in te komen.. wat voor vragen gaan ze stellen etc.
    Gelukkig is alles snel gegaan bij je !
    Heel veel plezier !!

  • 12 Mei 2019 - 05:22

    Renske:

    Leuk verslag Diaan, heel veel plezier!!!

  • 12 Mei 2019 - 16:02

    Rien:

    Goed gedaan globetrotter, snel door de douane. Mooie boot en top kamer. Ben benieuwd hoe jullie Fox bijsturen. Terecht het is jullie vakantie. Veel plezier. En reisverslag prima zo zijn we allemaal weer bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diaan

Going to Americaaaa!!!

Actief sinds 14 April 2019
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 844

Voorgaande reizen:

11 Mei 2019 - 28 Mei 2019

Los Angeles here i come!!!

Landen bezocht: