Having fun in LA!!! Yeahh!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Having fun in LA!!! Yeahh!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Having fun in LA!!! Yeahh!!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

12 Mei 2019 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hi all!!

Ff snel nog verslagje erop zetten, vandaag volle dag LA, rodeo drive gezien. Foto met witte auto op voorgrond is waar Breakfast at Tiffany’s is opgenomen supergaaf!

Walk of Fame gezien supergaaf met al die sterren!! Echt geweldig !! Hele leuke sfeer!

Op de grond zie je Marilyn Monroe en die ander Christina Aguilera met mij erbij !! Yeahh !! Haha

In de middag lekker geluncht bij hard rock café en in de middag naar Santa Monica beach geweest. Mega druk wel heel gaaf om te zien!! In de avond nog bij de bar hotel drankje gedaan met wat reisgenoten, zie foto van mij in hotel. Echt te gaaf hier op de boot. Maar je zit wel erg afgelegen. Morgen naar Laughlin ik ben benieuwd !!

Tot later!! Slaap lekker!! XXXdiaan

• 13 Mei 2019 - 02:38

Leontine:

Hey Diaan, wat een leuke verhalwn en gave foto's zeg! Goede reis naar Laughin en have fun! X Leo

• 13 Mei 2019 - 02:58

Rene: