Grand Canyon Great!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Grand Canyon Great!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Grand Canyon Great!!!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

14 Mei 2019 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hi allemaal,

En vandaag alweer dag 4. We zijn vertrokken vanuit Laughlin naar de Grand Canyon. Met onderweg een erg leuke stop bij stadje met alles van de route 66.

In Laughlin zaten we in Harrah’s Laughlin hotel.

In de middag kon je een helikoptervlucht maken maar met mijn gevoel voor evenwicht ( not ) heb ik dit maar niet gedaan. Gaat m niet worden. Het was gister al een heftige busrit, waarvan ik nog moest bijkomen.. gaat nu gelukkig weer goed, dont worry! 

Met 5 anderen van de groep die ook niet gingen zijn we wel naar de ingang van het NP Grand Canyon gereden en hebben we bij een uitzichtpunt waanzinnige foto’s gemaakt !!l Het was echt geweldig!! De portretfunctie op de camera is echt waanzinnig mooi!! Haarscherp voorgrond en blurry maar prachtige achtergrond van Grand Canyon!!

Jaaaa ik moet jullie teleurstellen ik post ook hier nog even geen foto’s. Ze zijn echt waanzinnig mooi geworden, maar ik wil jullie reacties zien als je de foto’s big screen ziet of in fotoboek!! Hahaha 

Rond 17.30uur zijn we vandaag aangekomen in het hotel!

Morgen 1 volle dag bij de Grand Canyon, daar worden we gedropt kan je zelf met pendelbussen naar diverse uitzichtpunten gaan en in de avond word je dan weer opgehaald! 

Ik ben benieuwd !!

Vandaag trouwens lekkere temperatuur, niet zo heel warm als gister :)

Hoe is het weer in Nederland?

Tot de volgende update !!

XxxDiaan


  • 15 Mei 2019 - 02:01

    Rien:

    Hi Diana, klinkt super. Benieuwd naar de foto’s. Dus wat experimenteren met de foto’s kun je idd mooi uitproberen. En P met hogere iso heb je daar nog niet nodig. Het weer begint hier steeds beter te worden. Dit weekend 20 graden. Hopelijk ook als je terug bent.
    @@ Bij jou nu kwart voor 9 in de avond. Hier kwart voor 6 ochtend. Ik dacht ik kijk even of er bericht is en ja hoor. Geniet ze xxx

  • 15 Mei 2019 - 07:23

    Rajni:

    De grand canon, vet!!! Doe je ook nog een gebedje voor mij daar :p Grapje! Hier is het weer heerlijk. Zonnetje schijnt maar minder zonder jou hoor. Mis je nu wel. Take care en dikke kuss! Liefs, Raj

  • 15 Mei 2019 - 14:57

    Rene:

    Hoi Diana,
    Ik ben benieuwd naar de foto’s !,
    Het zal best wel heel mooi zijn de Grand Canon !!
    Veel plezier XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diaan

Going to Americaaaa!!!

Actief sinds 14 April 2019
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 835

Voorgaande reizen:

11 Mei 2019 - 28 Mei 2019

Los Angeles here i come!!!

Landen bezocht: