Hele dag in Grand Canyon!!!! WOW!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu Hele dag in Grand Canyon!!!! WOW!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Diaan - WaarBenJij.nu

Hele dag in Grand Canyon!!!! WOW!!!!

Blijf op de hoogte en volg Diaan

15 Mei 2019 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hi all!!

How are you? Vandaag volle dag in Grand Canyon!! Was echt supermooi!!

Echt waanzinnig!!!!!! Het lijkt wel een schilderij en zo onwerkelijk!! Maar zooo mooi!! WoW!!

Eh dan is dit nog maar het begin van de reis !! Hahahaha

We vertrokken om half 9 vanmorgen en ik dacht nog ff dat we heel dicht bij NP GC zitten met het hotel, maar bleek toch 1,5 uur te zijn. Haha In de bus heeft reisleider Tanja alles uitgelegd hoe het werkt bij GC want er zijn diverse wegen met de bus en wandelroutes en welke route je niet moet nemen. We hadden een kaart en hadden in de bus alle uitleg gehoord en dat duurde zeker 45 min.. pfff haha zoveel opties!!! En ook nog lunchen tussendoor. En om 16.00uur moesten we weer terug zijn.

Anyways daar aangekomen ging de groep uiteen in kleine groepjes want dan kan je ook snel foto’s maken en door... zou je denken haha

Toen we aankwamen ging ik met een klein groepje ( 8 man ) met de bus naar uitkijkpunt 5 en daarna gingen we terug lopen naar het beginpunt.

Rond 11 uur waren we bij stop 5 aangekomen en daar foto’s maken, maar duurde toch langer dan verwacht want voordat we bij stop 4 waren, was het al 12 uur. Hahaha we hadden heel veel gestopt en supermooie foto’s gemaakt!! Het was echt waanzinnig mooi!! Echt om de paar meter stopten we om foto’s te maken. En ik was heel blij met mn bergschoenen !! :)

Ik zal zo nog paar foto’s uploaden, jaa vandaag weer wel! En zie je ook nog paar reisgenoten. Foto’s zijn we een beetje wazig zo via scherm, maar natuurlijk haarscherp op de Nikon !! :)

Ik heb ook mooie panorama foto gemaakt zal ik er ook ff op zetten !! :)

Zometeen zijn we weer bij het hotel rond 19.00 uur en dan weer avondeten en morgen gaan we hier alweer weg. Reisdag naar Moab!

Trouwens nog iets anders leuks, onze reisleider Tanja eet heel gezond, salades en alles en zo. En bij elke stop die we hebben in de middag laat ze weten waar je ook gezond kan eten, dus no burger for me!! Haha

Ik heb zelfs gister een sandwich gegeten, bruin brood ( jaaa echt waar) met komkommer avocado enzo ) superlekker !!! Die kon je zelf samenstellen.

Tot de volgende update!!

XXXdiaan

• 16 Mei 2019 - 02:44

Leontine:

Wow Diaan wat een gave foto's! En wat een leuk verhaal weer :D En fijn dat je niet 2,5e week aan de burgers hoeft te zitten haha. Goede reis naar Moab!

• 16 Mei 2019 - 04:18

Rien:

De foto van de “trail” is heel fraai. Dus benedenin heb je gelopen. Doet soms ook een beetje denken aan Zuid-Afrika rond-davels en Gods windows, maar dan anders.
    Goede tips van Tanja - ja weg met die vette burger. En ...... hebben ze nog BUTTER CHICKEN daar ?

• 16 Mei 2019 - 04:36

Sylvie:

Yeah, weer foto's! Echt heel mooi! :D En relaxed dat de reisleidster weet waar je gezond eten kan halen! Xxx Syl

• 16 Mei 2019 - 10:18

Rajni:

Wow Diaan! Echt geweldig om de Grand Canyon te zien. Het ziet er zo spannend uit om jullie allemaal daar te zien lopen. Lijkt me vreselijk eng zo hoog... Whaha! Geniet ervan en super dat je op de gezonde toer bent. Krijg je veel energie van! Dikke kussss en knuffie <3

• 16 Mei 2019 - 17:26

Rene: